Arama

İpsala'da çeltik ekim sezonu başladı

İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili, İpsala Belediye Başkanı Mehmet Kerman ve İpsala Ticaret Borsası Başkanı Necmi Sezer yeni çeltik üretim sezonu dolayısıyla üreticilerle bir araya geldi.

08/05/2026 11:57 | Son Güncelleme : 13/06/2026 21:12 | Okunma Sayısı : 230 | admin


İpsala'da çeltik ekim sezonu başladı
ad image

Ömer Sevgili, Mehmet Kerman ve Necmi Sezer ile birlikte çeltik üreticisi Hasan Yavaş'ın ekim alanını ziyaret etti. Üreticilerle sohbet eden heyet, çeltik ekim çalışmaları hakkında bilgi aldı. Kerman, ziyaretin ardından yaptığı açıklamada, bereketli topraklarda emek veren çiftçilere kolaylıklar dilediğini belirtti. Yeni üretim sezonunun hayırlı olmasını temenni eden Kerman, "Yeni çeltik üretim sezonunun ilçemize, üreticilerimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum. Allah’tan bol ürün, bereketli hasat ve hayırlı kazançlar temenni ediyorum" ifadelerini kullandı. Sevgili, Kerman ve Sezer, daha sonra çeltik ekimine katıldı.

2-i69fda5bb78678.jpg

Etiketler : ipsala çeltik sezon ekim 2026 pirinç
Beğendim
Bayıldım
Komik Bu!
Beğenmedim!
Üzgünüm
Sinirlendim
Bu içeriğe zaten oy verdiniz.

ad image

Bunlar da ilginizi çekebilir

İpsala’da halk pazarında vatandaşlara sağlık testi yapıldı

İpsala’da halk pazarında vatandaşlara sağlık testi yapıldı

İpsala Toplum Sağlığı Merkezi personeli tarafından, Sağlık Bakanlığı’nın sağlıklı yaşlanma çalışmalarına katkı sağlamak amacıyla halk pazarında vatandaşlara yönelik fonksiyonel değerlendirme etkinliği gerçekleştirildi.

3 gün önce
Keşan’da üniversiteliler AB projesi kapsamında çevre temizliği yaptı

Keşan’da üniversiteliler AB projesi kapsamında çevre temizliği yaptı

Keşan’da 5 Haziran Dünya Çevre Günü kapsamında, Avrupa Birliği (AB) tarafından ‘Interreg NEXT Karadeniz Havzasında Sınır Ötesi İşbirliği Programı’ çerçevesinde desteklenen Go2Recycling Projesi kapsamında Dokuzdere Göleti mevkiinde çevre temizlik etkinliği gerçekleştirildi.

1 hafta önce
KTDD Türk halk müziği konseri 22 Mayıs’ta

KTDD Türk halk müziği konseri 22 Mayıs’ta

Keşan Türkü Dostları Derneği (KTDD) Türk Halk Müziği Korosu, 2025-2026 sezonunun ikinci konserini, Keşan Kaymakamlığı’nın işbirliğiyle 22 Mayıs 2026 Cuma akşamı verecek.

3 hafta önce
Yorumlar

ad image